Kardinal Offishall feat Pitbull, Lil Jon & Clinton Sparks - Smash the club






Tankar om förra inlägget
Har inte ångrat en enda gång att jag skrev inlägget, inte en enda sekund. Jag har upptäckt vilka som är ens riktigt vänner och vilka jag ska lägga min energi på.
När jag satte mig på flyget på onsdagkväll på väg till Stockholm väntade jag på att min rädsla för att flyga skulle komma smygandes, men den kom aldrig. Inte heller idag. Jag är inte längre flygrädd.
Jag möttes av ett stort leende på flygplatsen och att jag blev upplyft i luften, sjukt hårt kramandes av denna underbara kille. I bilen la han handen på mitt lår, log och sa "jag är så stolt över dig älskling" och jag insåg då, att mitt liv kommer i framtiden att bli fruktansvärt bra.

Det känns som om jag har burit en kostym, som alltid har varit alldeles för stor och alldeles för tung för mig. Det var som om jag tog på mig den i tidig ålder och för varje år jag växte var det som om kostymen också växte, fast med dubbel hastighet. I onsdags tog jag av mig denna kostym. Den är ful. Jag ville inte ha den mer. Jag lät den falla ner på golvet i en äcklig ful hög och gick därifrån, utan att vända mig om. Jag tänker inte gå tillbaka och hämta den, ta på den igen. Aldrig. Jag tror förresten att den har blivit för liten nu. Den passar inte längre. Det är faktiskt så enkelt.

Tack för alla sms, mail och kommentarer. Vet som sagt vilka jag ska vara riktigt riktigt rädd om i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Julia -

Visar du inte upp några "fynd" ?

2011-04-27 @ 10:11:46
URL: http://holio.blogg.se/
Postat av: Livet

<3

2011-04-27 @ 19:42:31
Postat av: Linnea

Hjärta till dig Livet! :)

2011-04-27 @ 19:46:44
URL: http://djenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0